Jij doelt op de Vermeerslag op 26 oktober 1985? Daar was ik niet bij, zelfs niet in vermomming..... ik lag toen met griep in bed te mokken.
Van de bekende spoorfotograaf Pierre de Greeuw ontving ik onderstaande foto's van de Vermeerrit Roosendaal-Breda v.v. op 26 oktober 1985.Het was de laatste rit op eigen kracht van een rode diesel.....
Citaat van: robin binsbergen op 12 March 2008, 17:25:54Indien iemand foto's geeft van deze, voor die tijd zeer illegale rit, naar Breda inclusief straatspoor heeft, dan houd ik mij hiervoor zeer aanbevolen!!! Ik weet dat deze rit gereden is, maar ik heb er nog nooit foto's van gezien.mvg,Robin(ziet de 41 ook bijna elk weekeinde van dichtbij...
Indien iemand foto's geeft van deze, voor die tijd zeer illegale rit, naar Breda inclusief straatspoor heeft, dan houd ik mij hiervoor zeer aanbevolen!!! Ik weet dat deze rit gereden is, maar ik heb er nog nooit foto's van gezien.mvg,Robin(ziet de 41 ook bijna elk weekeinde van dichtbij...
Ik heb nu inmiddels een aardig beeld van het leven van de NS-41 nadat het uit dienst gegaan is.
Ik ben er niet zo in thuis geloof ik, maar waarom was die rit zo illegaal dan?