....zicht wilde hebben op het V-sein...
..
@Tom: nog even uit interesse. Wie legt n.a.v. een PV de straf/sanctie op? Zit daar iets van een kantonrechter achter?
Wat ik zeg, ik wordt wel eens moe van dat gezeur. Nee, op de balkons zijn de stikkers verwijderd na aanbrengen. Dat is echt maanden zo geweest, zitplaatsen in de coupés waren voorzien van stikkers en de balkons niet.
De NS heeft maandenlang stickers gehad waar gezeten mocht worden, maar niet op de balkons. Dat jij daar niets vanaf weet toont 1 van bovenstaande 2 dingen aan.Maar, gelukkig voor jou is het personeel er nog die jou daar op kan wijzen.Wensenlijst: Rhijnboog, Groene BB, Zeppelin, de rest is bonus ;-)
Nee, de vermeende onwil om de reiziger te bedienen van NSR is jouw fetisj. De hoofdzaak was of er treinen te vol zitten en waar dan. Zo ja of dat is op te lossen gegeven Corona.Een zijdiscussie werd of de balkons als het even kan leeg moeten zijn in verband met de veiligheid van de HC.Als onwil van NSR je uitgangspunt is, dan heb je weinig onderbouwing nodig in een discussie over NSR, maar wordt de bijdrage ook wat eentonig.
Ik ben benieuwd wat ik straks weer zie bij het station.
Is er antwoord op de oorspronkelijke vraag trouwens?