Zolang die punctualiteit nog niet eens boven de 95% zit, zie ik totaal geen reden tot juichen hoor Tom.Ja Bart ik ben buiten geweest, nota bene om een pakje te verzenden voor een forumlid en verse pistolets gehaald, niets aan de hand, muts op, jas aan en gaan! Ook en passant nog even sneeuw verwijderd van het trottoir Mij stop je niet met een beetje sneeuw, verwekt in de winter van 1962/1963 en daardoor voorzien van wintergenen, niet te verwarren met wintertenen en glycolbloed In de jaren 70 meerdere winters met (veel) sneeuw overleefd o.a. die van '79 en een groot deel van de jaren 80 doorgebracht op de Noord-Duitse laagvlakte waar ook als het sneeuwde de oefeningen gewoon doorgingen, Iwan zou vast ook niet op mooi weer wachten.Nederland is een zielig angstland geworden!Tim, ik moest meteen denken aan: "Om klachten over onze service te voorkomen, verlenen wij geen sevice meer".
ik rijd overigens nooit weer met de trein nadat ik 2x in een week meer dan 4 uur onderweg was van Maarssen naar Amsterdam cs en dat midden in de zomer.ov in Nederland is gewoon zeer slecht.ns maakt bv zeer slechte keuzes kijk maar naar de fyra bah bah wat een blunder ze waren notabene er voor gewaarschuwd door diverse instanties.
En in de tijd van het onderschrift van Tomasso reed men wel en ook door.
En daar was dan eindelijk de lang verwachte sneeuwpret, echter kregen Prorail en NSR het niet voor elkaar om een treindienst aan de praat te krijgen. Ook goederentreinen konden door storingen aan de infra van Prorail niet rijden. Gelukkig deed QBuzz wel goed zijn best om een (uitgedunde) dienst te rijden tussen Dordrecht en Gorinchem. Ter compensatie van de uitgevallen treinen reed men zelfs met dubbele stellen zoals hier te zien op het besneeuwde station van Hardinxveld-Giesendam.6358+6354_Hardinxveld-Giessendam_070221 by florisdeleeuw, on Flickr
... "oudhollandsch zaenicken ende zeuren"