Ik wil een DR5000 aanschaffen,is het zo dat als ik de software installeer en mijn locs op het juiste adres invoer op de PC kan gaan rijden met een maus.?
Die maus is zowel met wifi of bedraad met de DR5000 te bedienen.?
Want in de DR5000 zit al een ingebouwde router.?
Dus kan de DR5000 mijn wifi signaal van beneden oppakken?
Deze vragen kan ik niet vinden op het forum
Moet de DR5000 uit het zicht gemonteerd worden of juist niet,
Hallo Rinus,Je had al eerder een draadje gestart over deze centrale. Ik heb beide draadjes samengevoegd.Als je je draadje kwijt bent, kijk dan even onder je profiel, dan kun je je draadje weer terugvinden.Gr, BertTeam moderatoren
Op hoeveel volt moet de voeding staanMaakt het nog uit welke draad van het spoor in de track out put gaat,zo ja hoe?Als er kortsluiting ontstaat,hoe waar kan ik dat zien.Is de DR5000 beveiligd tegen kortsluiting.
Kortom hierbij de oproep aan Digikeijs om de handleiding uit te breiden met een (korte) uitleg over de aangehaalde terminologie als Expressnet, Loconet T en B, LAN, WLAN enzovoort. Als mensen er meer over willen lezen verwijs dan door naar de Wiki. Haal ook gelijk de taalfouten uit de handleiding en alsjeblieft ook uit de handleiding van de DR 5052. Die is echt erg.
Ik denk niet dat jouw oproep Digikeijs op deze manier zal bereiken. Naar mijn idee is geen enkele medewerker van Digikeijs hier als forumlid aanwezig en/of "meelezend"...