Totaal aantal stemmen: 6
Poll gesloten: 05 November 2021, 21:06:58
Als je vroeg óf dat kan, is het antwoord simpel: kan niet.
Edit: er is een work-around... Alleen de reacties lezen op de draadjes die je wel wilt lezen, en daarna alles verwijderen met "markeer alle reacties als gelezen". Maar da's toch omslachtig in dit digitale voor-alles-is-een-app tijdperk: ik hoef van sommige draadjes waar ik ooit op heb gerageerd, gewoon geen melding meer te ontvangen...
Anders krijg je op een gegeven moment wel een erg lange lijst van berichten, al dan niet waarin je gereageerd hebt.
En als jij het niet storend vindt, prima toch? Maar dat jij het geen probleem vindt, lost mijn probleem niet op... Maar als die optie er niet is, houdt 't op. Dan maar afwachten tot er niet meer wordt gereageerd op een draadje...
Dan denk ik dat jij een van de weinige bent die er een probleem van maakt
Wellicht helpt dit: de "nieuwe reacties op jouw berichten" is neem ik aan toegevoegd, zodat je niet de lijst links door hoeft te spitten op zoek naar de draadjes waar je op hebt gereageerd. Als je vervolgens de "nieuwe reacties op jouw berichten" moet doorspitten, is die functionaliteit dus zinloos. Dus is het mijns inziens handig als je daar draadjes uit kan verwijderen. Maar die optie bestaat dus blijkbaar niet.
...zodat je niet de lijst links door hoeft te spitten op zoek naar de draadjes waar je op hebt gereageerd...
Precies dat, Vincent.
...Die begrijp ik niet..? Wat is dat precies? Ah, Jacob! De originele boosdoener, was jij geholpen met "Notificatie opheffen"? Vermoedelijk niet, dus jij hebt er blijkbaar mee leren leven...
Ik bedoelde gewoon dat jij dus hetzelfde probleem hebt als ik
...Mijn lijst met "toon nieuwe reacties op jouw berichten" is overigens enorm lang; zeker 500 draadjes, paar pagina's...
Mijn lijst met "toon nieuwe reacties op jouw berichten" is overigens enorm lang; zeker 500 draadjes, paar pagina's. Echt heel lastig. Mag ik het dan wel een probleem vinden? Of pas bij 560? Mijn vraag was simpel; bestaat die (mijns inziens handige) optie? Blijkbaar niet dus. Dan zal ik daar mee moeten leren leven...
Citaat...zodat je niet de lijst links door hoeft te spitten op zoek naar de draadjes waar je op hebt gereageerd...Precies dat, Vincent.
Duidelijk! en wij hebben inderdaad hetzelfde probleem... als als genoeg mensen dit hebben, komt de functionaliteit wellicht ooit...
Wat gebeurt er als je hier Huidige notificaties op boards de vink uitzet?
Ja dan begrijp ik het. Maar dan vraag ik me af hoe je ook berichten te zien krijgt waar niet (meer) in gereageerd wordt.Daar ben ik dan wel benieuwd naar.