't Komt er dus eigenlijk op neer of het nieuwe-aanwinsten-draadje óók een draadje is dat wat netjes/inhoudelijk gehouden moet/mag worden. Of dat het een we-kletsen-lekker plekje is. Toch?
nee, jij gaat maar gewoon lekker es modelbouwen. (en daarna vooral de boel op houtnerf fotograferen, dat wel natuurlijk. Eens gevoelsmens altijd gevoelsmens.)
Wat wel opvalt is dat het hoofdzakelijk door 1 moderator wordt gedaan.
Ik denk dat Reinhout dat wel wil maar dat ook die optie wordt tegengehouden door 1 mod.
Ook ik voel me daarom wat ongemakkelijk met het daar verbieden van een onschuldige maar flauwe 'running gag' in dat topic (eentje die naar mijn mening best leuk is. ook om zo lang mogelijk vol te houden, alleen hij is alleen leuk voor de mensen die de geschiedenis kennen en daar zit hem de krux hem een beetje).
Dus... beetje inschikken en een inside joke waar je niets van snapt die al maandenlang herhaald wordt accepteren?Of beetje inschikken en niet meer "he, waar is de houtnerf" reacties plaatsen die al 50 keer zijn geplaatst? Dan blijft de grap nog leuk en wordt ook een foto van een verpakking met houtdesign weer leuk.
Artetic
Ik ben dan ook van mening dat de houtnerf grap te vaak en te opdringerig werd toegepast. Helemaal verbieden had voor mij echt niet gehoeven. De middenweg: alleen bij Roco Vectrons én in sommige gevallen op een iets vriendelijke manier, had bij mij de irritatie over de houtnerf ook al weggenomen.
arietek.