Het streven is om zo snel mogelijk tot een berijdbare bak te komen. Daarvoor moet eerst de vorm en de afmetingen van de bakken bepaald worden, waarbij het o.a. van belang is dat er geen bakovergangsspleet in het water komt. Hoewel ik qua afmetingen aan een standaardbak denk van 1m80 zullen de bak en de BB's waarschijnlijk niet erg standaard worden. Mijn voorkeur voor 90 cm bakken gaat het waarschijnlijk ook niet worden.
Mooi plan Leen. Ik kom uiteraard wel checken of er derde rail op Cannon Street Railway Bridge ligt.
........Het is een model van de Eurostar zoals hij in 1999 uitgedost werd met het Beatles thema van de Yellow Submarine...................:Op mijn eigen baan - die ik trouwens nog steeds niet heb - zal hij waarschijnlijk nooit rijden, maar binnenkort gaat hij testrijden op onze Britse Modulebaan en als die na de coronacrisis eenmaal weer op een beurs staat, dan zal hij daar ongetwijfeld zijn rondjes rijden. Voor het grote beurspubliek is het een eyecatcher van jewelste en daarom lijkt het mij een mooi uithangbord voor het Britse modelspoor op een beurs hier te lande, althans, zo zie ik dat.De trein zelf ziet er mooi uit, maar technisch is het allemaal nogal eenvoudig uitgevoerd.