@ Marco: Lijkt erop dat je daar de motor aan het tornen bent. In die hoek kun je verder alleen nog aan wat leidingen frutselen, volgens mij...
@ Thom: de truuk met ether? Beetje ether in het luchtfilter spuiten om daarmee de locomotor sneller tot leven te wekken. Ik vraag me trouwens af waar dat voor nodig is, zelfs locomotoren met defecte thermostarts krijg ik prima aan de loop zonder ether. Alleen als het vriest én je hebt een exemplaar met beroerde compressie kan het wel handig zijn, want dat heeft me weleens een poging of 6 gekost.
In Blerick staan nu, bij mijn weten:- 211 (behek(s)t, Stichting De Locomotor, komt uit maatsricht)- 294 (blauw, ex-De Rietlanden, wacht op revisie)- 286 (Stibans, groen, in revisie)De 361 is naar de SGB gegaan, de 312 is ingeruild voor de 362 (en later afgevoerd naar de sloop )De 345 en 362 hebben ook nog een tijd in Blerick gestaan maar zijn beide naar de Maliebaan verhuisd.
voglens mij is het uiteindelijk ook niet echt bevordelijk dacht ik?
Aha, dan weten we dat! Maar wat gaat er nu met de 335 gebeuren? Wat moet hij in Zutphen? Groeten,Marco
En ik heb gehoord dat de 335 door een Strukton-medewerker zou zijn gekocht.
Nee, denk het niet. Je krijgt toch een wat vreemde ontbranding volgens mij, denk dat je dat uiteindelijk wel gaat merken.