Naar aanleiding van de Cisalpino rijtuigen uit nieuwe aanwinsten speciaal voor petdig1:mistige ochtend met 460Aarhgg ik kan die andere niet meer vinde! ...*blijft zoeken*
... zal vast mooi wezen, ...
Op menig Duitse treinensloop staat mooier spul dan wat ik in Tjechië heb gezien.
Zoals ik zei, zal best mooi wezen best leuk( en mooi dus) zulke afgeragde treinen
... Maar het is maar net wat je referentiekader is…
Over twee weken ga ik naar dezelfde regio, bij Passau om precies te zijn Untergriesbach.Nog iets aan modelspoor kunnen spotten ook?
Michiel, ik geef wel de voorkeur aan iets oudere treinen dan wat er nu in Duitsland rondrijdt, maar zo oud als dit zeker niet. Groets, Hans
Hans van de loc weet ik niks maar dat dubbeldeks rijtuig zal in de jaren 70 of 80 gebouwd zijn net als z'n oost Duitse familieleden. Het andere rijtuig zal aan het dak te zien een rijtuig uit de OSSHD typ B familie zijn, bij de ex. Oost Duitse rijtuigen van die standaard types zit je op indienststelling tussen 1963 en 1974, de leeftijd van het spul valt dus wel mee.
Vakantie is voor mij normaliter een periode om eigenlijk júist even niet aan treinen te denken...Dit jaar ontkwam ik er niet aan. Tijdens een rondtoer door Noord Thailand moesten we noodgedwongen gebruik maken van de nachttrein om terug te komen in Bangkok (gemiddeld 60km/u, kedeng kedeng. weer eens wat anders dan de Alpenexpres, zegmaar.. ).de motor wordt gestartloc voor de rijtuigen gehaaktde slaaprijtuigengrtMarc