Voortaan gewoon thuis de blaas ledigen voordat men op pad gaat.
Voor ons mannen is dat niet zo moeilijk, kunnen gerust wat ophouden.Maar de dames zullen het er lastiger mee hebben. Jos.
. Wat ik inderdaad minder vind is de automatische omroep, vooral vanwege het feit dat je op een gegeven moment wel weet dat het morgen, middag of avond is. En het is telkens dezelfde stem, ik hou wel van wat afwisseling, Mvgr Jan Wiebrand
Maar ja, met zieken, zwakken en andere misselijke mensen hoef je natuurlijk geen rekening te houden.
............ Wat ik inderdaad minder vind is de automatische omroep, vooral vanwege het feit dat je op een gegeven moment wel weet dat het morgen, middag of avond is. En het is telkens dezelfde stem, ik hou wel van wat afwisseling, .......
........ dan is het in en uitstappen gelukkig een fluitje van een cent vanwege de gelijkvloerse instap.
dat is een ding wat zeker is,ik ben pas 1 keer met de slt mee geweest,een stukje van niks,Soestdijk-Utrecht en vice versa,maar ik was dr op een gegeven moment helemaal klaar mee! DAMES EN HEREN,GOEDEMORGEN pffffffffffffffff,elk station weer,je zal dr dagelijks mee reizen.