nee klopt die hadden ze niet in het rode tijdperk(bij een gele is het weer niet verantwoord omdat het er best belachelijk uiziet ) Toen de deuren van de plan U's werden vervangen, heeft de NS die toen ALLEMAAL "weggegooid"? of zijn er wat opgeslagen? Ik zou als ik HIJSM was namelijk in ieder geval 1 stel ombouwen en compleet rood maken.Wesley
maargoed het is voormij echt niet te doen om uit school met de trein naar Haarlem te gaan en op zaterdag werk ik al 8 uur op een dag.jaja je lult maar wat... Wesley
Ik snap sowieso niet waarom de HIJSM stellen met Sprinter-ramen nog in hun bestand hebben opgenomen. Wetend dat het grote merendeel van de Plan U's nog de originele ramen had. Bovendien zijn die gereviseerde stellen nog eens in veel betere staat.
Daarom zie je bij dit soort stichtingen ook zoveel gepensioneerden (met alle respect)Je moet er inderdaad wel de tijd voor hebben.
eigelijk vreemd dat er een tekort aan vrijwilligers is. Vooral scholen verplichten hun leerlingen om vrijwilligerswerk te zoeken voor een X aantal uur. Uit ervaring weet ik dat er nauwelijks werk te vinden is!! Ik denk dat vrijwilliger bij HIJSM heel leuk is omdat het niet zo saai is als koffie schenken bij oude dametjes. In ieder geval als ik dichter in de buurt van HIJSM zou wonen zou ik best een middag per week kunnen koomen, maargoed...