Die kleine dingetjes hebben deels ook te maken met de foto, zoals schuitje achterste panto. Dat er ook een bufferblad scheef zit was m.i. vermijdbaar. Het oogt net even wat minder, zeker omdat de foto van LS zelf is. @Henk: Daar had LS wat aan kunnen doen. Al met al oogt het net even wat minder professioneel dan van LS gewend.
Een model kan heel aardig lijken op het voorbeeld, maar dan nog kunnen er dingetjes zijn zoals ik noemde . De buffers zijn niet recht en het ruitje in de cabinedeuren komt erg Lima DDM1 over als je het mij vraagt. Het is een originele foto van LS, en dan hadden ze ook wel mogen zorgen dat de achterste panto netjes op de lok ligt Dat is misschien een minor detail overigens.
Precies, zo denk ik er ook over Wel op tijd bestellen want je weet maar nooit, maar ook rekening houden met een jaartje of ... levertijd Mijn persoonlijke gok: ik denk dat de bergland best wel eens ergens in 2020 kan uitkomen. Momenteel zijn ze bezig de verschillende i5 couchette rijtuigen af te ronden, die zijn in het groen al in de geschilderde proefmodellen fase. Dus met de i5 en de WLAB-30 die ze al hebben, zouden ze alleen het SR3 rijtuig moeten maken. Echter is dat een lastig rijtuig, vooral wat betreft opdrukken. En datzelfde geldt ook voor de Railtour II sets (de Camino Azul en de Freccia del Sole, art.nummers MW1903 t/m MW1906). Hiervan hebben ze al een aantal rijtuigen (de i5, de fourgons en de CIWL's) maar er zitten ook nieuw te ontwikkelen rijtuigen in die sets zoals de SR1 (komt wel van de i2R) of de T2s. LS Models is momenteel best wel flink wat rijtuigen aan het ontwikkelen. Het is maar net welke sets ze prioriteit gaan geven.Helemaal niks-noppes-nada Models World heeft bij een set die ze in 2019 aankondigden wel eens serieus "levering 2018" gezet
Moderator: bij het reageren op het laatste bericht NIET de QUOTE-knop gebruiken!
ja, en dat had de D-DB ook moeten hebben!