He Martin,Ik heb hem dus afbesteld. Wel triest de laatste tijd, een IRM, een 1008, een blauwe engel en nu een koploper waar wat van te zeggen valt. Het is dus duidelijk niet alleen Marklin die te kampen heeft met tegenslagen, de rest van de fabrikanten ook !!!
De 1008, en de DE1 waren schoonheidsfeitjes. De koploper is wel even wat meer. Een deel van de bedrukking klopt niet. Het stel is niet 1:87 en er blijft een groot zwart blok zitten, doordat de motor veel ruimte inneemt. De DE1 is van veel betere kwaliteit. Bovendien heeft marklin het ook nog eens over een verscherpte kwaliteitscontrole.
Ik ben met mijn stomme kop de Olympische Koploper vergeten mee te nemen.Dus vanavond geen bespreking, die krijgt u morgen van mij.
Ik zou 'm NIET kopen als ik jou was, zo'n misser van een treinstel wil je gewoon niet op je baan hebben
euhm.....Geen Koploper bespreking, daar ik compleet ben vergeten een model mee te nemen voor een bespreking..... Sorry. Morgen dus.....
Dan kan je beter stoppen met je hobby. Of alles zelf bouwen. Dan kan je jezelf kritiek leveren.