Ik vind m wel leuk. Zoals je zelf aangeeft klopt er van de materieelinzet niet veel, maar dat mag omdat het jouw wereld is . Ik begrijp alleen dat Zwitserse niet helemaal omdat alles diesel is (en in die Schweiz is vrijwel alles elektrisch). Van mij mag je het ook Duits / Frans noemen .
Hoe dan ook, Franse voorbeelden zijn altijd welkom . Als ik het plan zie, denk ik in eerste instantie dat het heel goed een stationnetje kan zijn uit het Massif Central of aan de ligne des Alpes of iets dergelijks. Dus da's een plus . Het plan doet niet ex-Midi aan, maar wel ex-PO of ex-PLM, dus dat zit wel goed. Alleen die twee wissels bij de kopspoortjes (uiterst links), die vind ik een beetje gek. Het is Franser om daar een Engels wissel te plaatsen, bij voorkeur in het verlengde van het meest linkse perronspoor. De rechterkant ziet er prima uit.
Ik denk overigens bij het zien van dit plan aan Laqueuille...toeval?
Vergeet je de klassieke seinen niet? Die horen daar in die hoek thuis, althans nog gedurende een paar maanden...
In de Lot ligt niet al te veel spoor, behalve de spoorlijn (Parijs - ) Les Aubrais - Montauban ( - Toulouse) met al z'n mooie viaducten. In de Rouergue en rond Capdenac is nog wel wat dieselmeuk te vinden ook .
Ik ben een man van details
Mocht je plaatjes willen zien, klik hier (schitterende modulebaan overigens, maar dat terzijde. En voor de niet-francofielen: ja, die bovenleiding hoort zo scheef te hangen ).