Met UIC handgreep aan de voorzijde zie ik. :-|Zel wel kloppen met jouw tijdperk, maar niet voor een V160. Wat is het frame een lichte kleur grijs? Of komt dit door de foto?
Op een rommelmarkt? Die Hollandoto modellen zijn zeer gewild, alleen niet normaal te koop. Die Interliner heb ik uit Houten vandaan.- Peter
Het frame lijkt mij ook wat aan de lichte kant. En dat van die handgreep begrijp ik al helemaal niet. De 216 087-7 heeft de handgreep wel gehad maar pas vanaf begin jaren tachtig. Bij mij komt ie in 1975 toen de 216 (en 220) nog kind aan huis waren op het traject Osnabrück-Hengelo.216 087-7 te Almelo, 1982 (Gerard Slim)Ik laat het maar zo, om nu die handgreep te verwijderen moet de hele loc worden overgespoten en dat gaan we niet doen. Ja, pffff... ik ben Lokpaint niet. Als straks jouw nummers en Bw-opschriften er op zitten ben ik dik tevreden met dit model.
Heb je wel een compressor nodig die 10 bar levert anders hoor je weinig. ;-)
Ik laat het maar zo, om nu die handgreep te verwijderen moet de hele loc worden overgespoten en dat gaan we niet doen. Ja, pffff... ik ben Lokpaint niet.
Deze lok ken ik,hij heeft een tijd in Nederland rondgereden bij de NS,ik zat toen in Almelo op school en zag deze lok in afwisseling met een Beige-Blauwe altijd de olie trein rijden van Schonebeek naar Rotterdam en terug.
Oók een mooi setje! Van welk merk was die eerste postwagon ook al weer ?
Zou mooi zijn als dat lukt. Ik heb trouwens even wat plaatjes bekeken van de V160 en 216 in het V160-familie Heft van EJ. Zowel in ep. 3 als 4 moet het chassis veel donkerder zijn. En nu ik dit allemaal weet ga ik dat dus nog wel veranderen, mis ik straks wel enige opschriften... :-|