Tja, dit is een open deur, maar wat Märklin een ICR noemt valt bij mij niet onder de noemer 'fatsoenlijk'. Inderdaad, zoals Jon al zegt, de rijtuigen van LS Models nemen zodra die op de markt komen.- Peter
...Heb je alleen de gloeilampjes vervangen op de print door bijvb 3mm LED's of heb je SMD's achter de seinglazen geplakt? ...
Ah wacht, het is dus viermaal dezelfde wagen met hetzelfde registratienummer. Niettemin, mooie wagens.- Peter (die een licht manie heeft om geen dubbele nummers te verzamelen)
Roco Bentheimer Eisenbahn[foto BE D 2]
En een set K4 rijtuigen van LS Models, zijn volgens mij van een tapijtrijder geweest.De wielen hadden moeite met draaien tot ik de haren ertussenuit haalde.... :-|
Ook heel fraai. Vraagje: Zijn dit nieuw uitgebrachte modellen van LSM (art.nr 44040 - 44042) of wagens uit de tijd dat ze samenwerkten met Heris (?, art.nrs die met 12xxx beginnen)?
Heel mooi, heb hem zelf ook Er is trouwens ook een Roco set 45984 van 3 silowagens (Ucs) met verschillende nummers van de Bentheimer Eisenbahn. Heb je die ook al?
Geen van allen. Zijn N-rijtuigen, dus zal om set 74001 gaan.