Ik denk dat de vraagstelling aan het begin van dit draadje iets te ruim genomen wordt door enkele mensen hier. Waar het eigenlijk om gaat is, dat een aantal mensen de modelauto's in een scene willen zetten met bijvoorbeeld een aanrijding. Ik zelf wil bijvoorbeeld een autosloperij gaan nabootsen. Het is dus de vraag, hoe we de modelauto's op dermate manier kunnen bewerken, dat ze er op een realistische manier als schadeauto's uitzien qua deuken, ingeslagen ramen, noem maar op...
[(kan natuurlijk verbeterd worden )
Zelf zou ik de schade nog wat echter proberen te maken d.m.v. "weather" techniek.Gesprongen lak, scherven van de koplamp, platte band (m.b.v. gasbrander).
Zelf zou ik de schade nog wat echter proberen te maken d.m.v. "weather" techniek.Gesprongen lak, scherven van de koplamp, platte band (m.b.v. gasbrander).Ik ben nu zelf bezig met een gare 216 loc.Deze is tijdens zijn reis spontaan in brand gevlogen (lang leven de gasbrander).Deze komt bij een loods te staan waar hij al jaren buiten dienst is gezet, dus er moet nog roest, moss, en stuifstof op komen.Ik zal deze wel in stappen fotograferen zodat een ieder daar wat mee kan doen of opbouwende kritiek kan geven.Ik sta uiteindelijk hiermee ook nog in mijn beginschoenen.Wordt vervolgd.
Het blijft plastic en zagen geeft warmte, waardoor plastic vervormt.