Ik denk dat ik al mijn projecten maar stopzet. Ben al een tijd bezig met een hondekop 2 (nog steeds trauma's van ), nu is Piko daar mee gekomen. (hoera voor Piko trouwens, het is ze wel gelukt )Een 1200 op schaal leek mij wel wat, dus de enige 1200 gepakt die op schaal was (Lima) en die flink gepimpt met een nieuwe aandrijving en wat plastische chirurgie. Nu is er de Trix. Nota bene met hetzelfde nummer als mijn loc (1211). Heb de blauwe Trix inmiddels ook en omgenummerd naar 1202.Een DE-I en DE-II stond ook op mijn lijstje, heb dus wat DKM stellen verknipt en daar was Artitec met de aankondiging . Dan maar mijn Mastica plan E afmaken, ik had ze al gespoten maar moest over. Baf! Artitec komt met plan E. Dan maar kijken of ik eindelijk die donorneuzen van mijn oude Hamo 1100 op mijn geel grijze Roco kan fleppen. Hoppa! Een gerucht gehoord dat Roco er zelf mee komt.Wellicht moet ik mijn mat 46 viertje maar af gaan bouwen? Misschien komt RivaLiHornmabyrossi er dan wel mee? Ook is er hoop dat Roco met een 2530 gaat komen. Ik zal het wel zien. Ik neem een speculaasje en hoop dat ze de 1122 in geel/grijs gaan maken. Die kan je lekker lang inzetten.Groetsels van Robert.
neeeheee alsjeblieeeeft, ga een 3700 bouwen!