De 1117 heeft de botsneuzen in 1979 gekregen
Ik was wàt?
Edwin, prima dat je de mij de hele dag loopt te zoenen, maar weet Esmeralda daarvan?
Heb jij geen 1100-boek?
Het is niet de bedoeling dat van deze foto clandestien miniposters worden gemaakt, wie de schoen past trekt hem aan!
De 1121 had op het laatst die fraaie witte-transfers-ipv-nummerplaten op de zijkanten..... En is samen met de 1118 en 1133 nooit gehuisstijld......
Ik heb pas aan de hand van de tekst en de foto's in het 1100 boek een tabel gemaakt waarin van elk locnummer is aangegeven hoe die er in welk jaar uitzag. Dus kleur (turquoise/blauw/huisstijl), wel of geen vishaken, botsneus (alleen geel slabbetje of geheel in huisstijl), ronde of rechthoekige buffers, extra derde frontsein.Het is nu nog met de hand geschreven op een paar blocnotevelletjes, dus nog niet geschikt voor publicatie, maar het is mijn bedoeling om daar t.z.t. een Excel sheet van te maken.
Dan ben ik erg benieuwd naar jouw bevindingen van de blauwe 1134 zoals die in de startset van Roco wordt voorgesteld. De blauwe 1134 verdween al op 17 februari 1976 de Wph Tilburg in voor revisie en huisstijl. Het lijkt mij heel sterk dat de loc toen al een permanent 3e frontsein had. Op het plaatje op de website van Roco staat de 1134, hopelijk wordt dat anders. (nummer plan D-RD, liever ook anders en wel de 112 zodat deze achter de loc een goed nummerfiguur staat)