......Een van de geweldige tekeningen die Don Lawerence (ja oa die van Storm) heeft gemaakt. .....
Dat iets er onwaarschijnlijk uitziet, wil echt niet zeggen dat het niet bestaan heeft. In geschiedenis van het spoorwegwezen zijn er wel meer zeer opmerkelijke voorbeelden van vormgeving en technische oplossingen te vinden.Kijk en vergelijk: Klik
Kijk en vergelijk: Klik
Verder verbaast t me altijd een beetje dat ze in amerika nog rare veel te korte locjes moeten verzinnen, ze zijn toch wel kampioen onmogelijke hobbelpaarden in elkaar braden... Soms raakt er dan ook nog zo'n hok hier ergens verzeild, of erger nog, ze worden hier nagebouwd... https://flic.kr/p/qRpmR9 (wat een snoepie he. )
Hoewel overtuigend voor het wat zwaardere smalspoor vraag ik me af of er een voorbeeld is van zo'n 3asser met een "rugzakje".
Hier nog zo een van de firma M.Een 4 assige ketelwagon van de firma Shell met het nr 46512.Deze heeft nooit bestaan, maar het is wel een mooi model, destijds uitgegeven door Vedes.Net zoals deze, heeft ook nooit bestaan, de 46511, eveneens door Vedes uitgebracht.
Heel soms zie je een ketelwagen in felle kleuren in 1:1.http://www.s1gf.de/index.php?page=Thread&threadID=2393