Voor de geïnteresseerden heeft Team Mitropa dit jaar besloten een strak tijdplan te handhaven voor de demonstraties. Dit om afwisseling in de demonstraties te hebben en alle leden de kans te geven hun ding te doen.eventuele wijzigingen voorbehouden..
zondag iemand gesproken die op de mitropa stand naaldbomen aan het maken was. hij ging een beschrijving online zetten maar het briefje waar ik zijn naam op geschreven heb ben ik kwijt wie weet wie het was en evt de webpagina
Zondag, iemand gesproken bij mitropa stand over styreen plotten en snijden in lagen.Aangezien ik dus veel met styreen doe, vond ik dit interessant om te weten.Ipv dat ik van alles opschrijf of opneem heb ik het proberen allemaal te onthouden.Je raad het al, meeste ben ik kwijt.Nu is de belangrijkste vraag voor mij, welk apparaat had deze meneer het over.
Wij hadden gewoonweg wat water in een fles met draaikurk bij. Véél handiger om te openen.Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben heren!Gr,Jan(tje)
Hallo allemaal,Het was een leuke en gezellige beurs. De samenwerking tussen de exposanten was indrukwekkend, zoals te zien op onderstaande foto De heren zijn bezig een fles Belgisch bier te ontdoen van een afgebroken kurk......Groet,Tjalling
Gerco van Beelen, Dank je wel voor het noemen van het merk en link.Maar helaas kan ik nergens prijzen vinden, ik zie wel heel vaak de Silhouette Cameo plotter voor bij komen.
Waar kan je die flessen water van paddy vinden?