1. Uit een stukje plastic het rode isolatieplaatje nagemaakt (inclusief gat voor de koolborstel) waarmee het motorcontact elektrisch van het motorhuis wordt gescheiden. Nu zijn beide contacten geïsoleerd. 2. Aan een van de motorcontacten een dunne stroomdraad bevestigd.3. De bodem van de lok van een stuk isolatietape voorzien en de motor teruggeplaatst.4. Alle onderdelen (weerstand, diodes en condensator) van de print gesoldeerd en de vier draden voor de stroomtoevoer losgemaakt. 5. Een Uhlenbrock decoder ontdaan van de 8-pins stekker en aangesloten volgens de voorschriften, dus oranje en grijs op de motor (een daarvan op de print, de andere aan de draad die ik al aan het motorcontact had bevestigd), rood en zwart aan respectievelijk de draden voor stroomopname van de linker en rechter rail, wit en geel naar de contacten voor de koplampen, en blauw op de massa van de lok (zonder die verbinding branden de koplampen niet). Wanneer dat kon heb ik gebruik gemaakt van aansluitingen op de printplaat, maar de aansluitingen van de stroomtoevoer van een van de rails moest ik rechtstreeks aan de decoder aansluiten omdat de aansluitingen daarvoor op de printplaat met de massa van het lokhuis zijn verbonden. Dat zou dus sluiting maken met de blauwe draad van de decoder.