Simpel voorbeeld, GooVer heeft in 2015 eens laten weten dat ze meer dan 4000 bestellingen en inschrijvingen hadden voor de wadloper 1/2 en meer dan 3000 voor de dm'90, dit heb ik van een Belgische vriend waarmee ik vaak naar Belgische beurzen ga, die heeft dat in die tijd eens gevraagd, dus waarom er nog geen enkele fabrikant deze 2 modellen heeft op gepikt, is toch wel erg vreemd te vinden. De aantal bestellingen voor de kameel is een veronderstelling, maar op basis van deze cijfers weet ik het zeker dat deze 2 modellen veel beter zou verkopen. Dus ik roep niet zo maar wat en ik denk dat grote winkeliers onder ons hier dit een beetje kan beamen.
Alle rijtuigen in bovenstaande afbeelding zijn inmiddels uitgebracht.
Stoof zou mooi zijn. Karst Drenth had een mooie gebouwd en zo'n beetje gesuggereerd om ze (beperkt) te gaan leveren. Horen we daar niks meer over omdat Artitec dit heeft opgepikt? ?Carel.
ik heb geen enkele onderbouwing, maar ik wil dat het zus is, dus denk ik dat het zus is, dus presenteer ik als feit dat het zus is.
Zijn er nu echt mensen ruzie aan het krijgen in dit volkomen vermakelijke wensendraadje? Bijzondere wereld is dit aan het worden! Kom op, lekker modelbouwen en gewoon nog een paar nachtjes wachten. En wat het ook is, de wereld vergaat niet als het niet iets is wat hoog op je wensenlijstje staat.Gert-Jan
Die mannen van Artitec liggen volgens mij in een deuk ...
Artitec Duits materieel produceren?