Alle geel-grijzaards gaan hongerig voorintekenen en vooruitbetalen. Ik ben zo benieuwd naar de gezichtsuitdrukking wanneer de doos open gaat in de winkel en een schoorsteen ze grijnzend aankijkt.....
Ik houd het nog steeds op een Mat'54. De mallen daarvan bestaan al (er is zoals gezegd ooit al een proefmodel verschenen van een groene Hondekop-twee met schuiframen), dus een Hondekop kan wat betreft redelijk snel in de winkels liggen. Ja, ik zeg nog steeds: Mat'54.
Maar zo'n simpele geel grijze vierkante kast als de 1700 is toch te simpel voor Artitec. Aan de andere kant 3 uitvoeringen 1600 / 1700 / 1800 uit een mal. Wat betreft verschillende kleur uitvoeringen kan dat met de huidige 1600 / 1700 / 1800 ook lekker uit de hand lopen.
[]Buffel[]DM90
COUNTDOWN
Het enige zinnige wat er te zeggen valt, is dat dit draadje compleet ontspoord is
Citaat van Groterdam:Bericht van Artitec :GROTE TREINEN NOVITEITKomt allen naar de stand van Artitec op de eerste dag van de Spielwarenmesse!Stipt om 12 uur onthullen wij de belangrijkste noviteit van 2018!
Het Groterdam Project zal tipt om 12.00 uur in de stand aanwezig zijn LIVE![/i]