Bedankt, maar dat is geen antwoord op mijn vraag Je antwoord mijn vraag waarom het dan slecht verkocht met het antwoord dat het slecht verkocht. NS8714 stelde dat de 6300 een soort (wellicht onverklaarbare, wellicht onterechte) heldenstatus heeft gekregen. Als dat zo is zou het toch goed moeten verkopen juist? Of zou die heldenstatus alleen leven in het Artitec team? Dat kan ik me niet voorstellen, ik herken dat beeld namelijk zelf ook al van vroeger.
Dat is natuurlijk een beetje gechacheerd van mij, maar kijk je naar de modellen die Artitec tot nu toe uitgebracht heeft, dan valt de DDM-1 toch wel uit de toom. Ook qua scenery houdt Artitec zich veel meer met oudere panden, voertuigen, etc. bezig. Verder heeft Artitec ook nog niet eerder een elektrische trein uitgebracht, wederom uitgezonderd de DDM-1. Daarom lijkt mij een dieseltreinstel nog het meest voor de hand. Ik zal geen types noemen, ik heet per slot van rekening geen Meppelspoor....Maar wat mij betreft is naast mijn wensmodel, de veelgenoemde Mat'54, Kameel of mP ookzeker welkom! Jeroen
Ik durfde dat eigenlijk niet op te noemen, "bang" om de hele goegemeente over me heen te krijgen, maar ik ben het wel met Eelco eens.De prijs, in combinatie met de beperkte historisch juiste inzetmogelijkheden kunnen een reden zijn. Het waren/zijn in iedergeval voor mij redenen om geen 6300 aan te schaffen,
over dat brillendoekje, misschien gaat Artitec wel met Roco concurreren, bruine 1200 met brilsnor/bies op de voorkant Groeten Edwin.
Eh....- gemotoriseerd zal het niet worden- dan wordt het dus geen 'exotische' Kameel- daarom denk ik aan een mP of Hondekopzijn die niet gemotoriseerd in jouw beleving dan?
Maar, als dat laatste niet het geval zou zijn geweest dan, en ook dit rechtstreeks uit 020 noord, was de plan U (voorlopig) het laatste gemotoriseerde materieel geweest dat ze zouden uitbrengen.
Wadlopers kan je zelfs in Zuid-Amerika afzetten