Moet jij eens op dit forum rondkijken hoeveel er geschreven wordt over de meest kleine ieniemienie details die niet kloppen.Bovendien gaat het bij DDM-1 niet alleen om dat rooster. Voor de oorspronkelijke variant moet ook de baanruimer er af. Maar met een DDM-1 2e klas rijtuig kun je ook een fietsenrijtuig maken voor in de IC Haarlem-Maastricht en met wat aanpassingen is ook de DD-AR te realiseren. Toch heeft Artitec deze modellen (tot op heden) niet uitgebracht.
Jawel, de DDM-1 in afleveringstoestand kan nog worden uitgebracht en de DDM-1 zoals deze nu rond rijdt (als 72xx). De laatste versie lijkt me nog wel marktpotentie te hebben, omdat het korte samenstellingen zijn en ze dus mooi in één set uit te brengen zijn. Dat levert weer minder uitzoekwerk op voor de consument.
Een rekapparaat om 1:100 modellen op in te spannen dan?
Zouden dat echt details zijn waarin mensen geïnteresseerd zijn? Ik zag laatst op het forum nog een Lima DDM set die passend bij een mDDM van Rivarossi werd verkocht. Zeuren is natuurlijk leuk maar ik denk dat 95% van de mensen het daarna niet uit maakt. 't wordt trouwens een serie OmC'tjes.
Zouden dat echt details zijn waarin mensen geïnteresseerd zijn? Ik zag laatst op het forum nog een Lima DDM set die passend bij een mDDM van Rivarossi werd verkocht. Zeuren is natuurlijk leuk maar ik denk dat 95% van de mensen het daarna niet uit maakt.
Waarom komen er dan van alle modellen zoveel varianten uit? Het gaat lang niet altijd om een geheel andere kleur. Neem bijvoorbeeld de Plan U, twee kleuren, maar 7 varianten.En de blauwe 1300 met NS vignetten dan. Alleen het bovenste frontsein is van plek veranderd, maar beide uitvoeringen worden wel geproduceerd.....Jeroen