Het gaat er dus om dat we nieuwe zieltjes winnen. Steyn
Vandaar mijn vraag: wat heeft Beneluxspoor voor komende zaterdag allemaal op stapel staan?
Zijn de modulebanen ergens te zien? Zo ja, op welke locatie dan?
Wellicht heb ik het straal over het hoofd gezien, maar volgens mij is er nog geen aankondiging geweest?
http://www.tag-der-modelleisenbahn.de/de/
Kennelijk begrijp je het doel van die dag niet: het is geen feestdag voor modelspoorders. Het is een dag ter promotie van onze hobby. Het gaat er dus om dat we nieuwe zieltjes winnen. Niet om aan elkaar te laten zien wat we gebouwd of verzameld hebben.
Aanstaande zaterdag wordt internationaal weer de 'Dag van het Modelspoor' georganiseerd. Deze dag is bedoeld om onze hobby te promoten. En dat is tenslotte ook een van de doelstellingen van Beneluxspoor.
Jemig, de NMF, dat die nog bestaan. Vroeger kwam je die nog wel eens tegen op beurzen. Of waren ze dit jaar wel op Eurospoor vertegenwoordigd?
LMD 2018De Landelijke Modelspoor Dagen 2018 worden gehouden in het weekend van 24 en 25 maart 2018. Veel van de bij de NMF aangesloten verenigingen/stichtingen houden dan open huis.Data om te noteren in uw agenda! De lijst van deelnemende NMF leden komt vanaf februari op de NMF site.
Aanstaande zaterdag