Waarschijnlijk organisatorische, want wie gaat er nu Wadlopen langs de Maas?
Overigens heb ik geen hoge pet op van de NVBS wat dit soort afscheidsritten betreft.
Tja, dat is het risico van iets op de vrije baan organiseren, gelukkig staat de NVBS er bekend/berucht om, de fotostops dusdanig slecht uit voeren (tegenlicht e.d.) dat je je er weinig zorgen over hoeft te maken dat er veel mensen langs de lijn staan.
Ik begrijp je irritatie niet.
waar me dus echt acuut de broek van afzakt.
En de mensen die niet tussen een stel 60+ers willen hangen, maar mooie foto's willen maken betalen niks
Afscheidrit???de plan V rijdt nog steeds rond :-| en die is 2x zo oud....Lijkt me niet dat die dingen nu al aan de kant worden gezet of naar de sloperij hoeben ofzo... dan maakt de ns veel verlies...
Yep, heb die treinstellen jarenlang voorbij mijn kantoor in Groningen zien rijden. Lijkt me dus bij uitstek de plaats om dit te organiseren. Maar als zo vaak, het Noorden wordt niet meegerekent. So much voor de NVBS, wat mij betreft dan.
De zonnestand is in essentie goed
Afscheidrit???de plan V rijdt nog steeds rond :-| en die is 2x zo oud....Lijkt me niet dat die dingen nu al aan de kant worden gezet of naar de sloperij hoeben ofzo...dan maakt de ns veel verlies...
@ Frank, voel je je aangesproken