35kV?
Misschien. Ik ben 2x achter elkaar geweest, ik weet niet of zo'n derde keer dan ook weer loont. Aan de andere kant wordt het dan waarschijnlijk pas weer het voorjaar dat ik ga. (Ook het weer speelt toch wel een rol). Er zijn ook weer wat regionale beurzen die veel minder hectisch zijn en wilde misschien ook nog naar Eurospoor. Kortom voor een dagje uit is er weer genoeg te doen op dit gebied.Waarvoor ga ik naar een beurs, ik vind het leuk om rond te kijken tussen al die spullen en een praatje hier en daar. Daarnaast ben ik alleen nog maar op zoek naar rijdend materieel (dvd's of oude catalogi koop ik ook nog wel eens. Maar ik zoek nooit gericht, ik zie inderdaad wel wat ik tegenkom).Mocht ik gaan laat ik weer weten wat ik ervan vond.
bij aankomst was het bijzonder druk om 10u de rij stond tot aan de weg. gelukkig was het nog droog het was in de hallen behoorlijk druk!
Het was gezellig druk in Houten. Ze moeten wel eens wat doen aan de ventilatie. In hal 1 was het behoorlijk tochtig en koel, terwijl het in de naastgelegen bistro niet uit te houden zo heet was.
Mijn wensenlijstje is onlangs weer gegroeid.Eens zien of ik die zaterdag weer wat kan inkorten