Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€0.00
Per saldo:
€-250.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-12-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
z21 Start opkrikken
door
Ronald Halma
Vandaag
om 23:21:21
Vermogen centrale
door
Ronald Halma
Vandaag
om 23:20:44
AC en DC tegelijk op (vermoedelijk) een Minitrix n-baan
door
Bartdr1
Vandaag
om 23:16:08
US diorama in H0
door
Wim Vink
Vandaag
om 22:53:18
Welsh Smalspoor in 0-16,5 / NG7
door
Gerard van de Weijer
Vandaag
om 22:38:32
Länderbahn en Reichsbahn locomotieven.
door
Robert vh Prutsert
Vandaag
om 22:29:27
Extra functie in Zimo MS450P22
door
Herb73
Vandaag
om 22:21:41
Pendelbaan met 1 keerlus (H0, L-vorm, 4,50 x 3,00 mtr) (Zandvoort)
door
Peter Kleton
Vandaag
om 22:19:23
Da's Daz 2
door
defender
Vandaag
om 22:17:20
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 22:14:32
"Litter Bin" voor Brits spoor en Britse modelspoorprojecten
door
Marc tramt
Vandaag
om 22:00:40
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
Marc tramt
Vandaag
om 21:59:18
Modelspoorbaan van Einte
door
raymond erdtsieck
Vandaag
om 21:49:23
Reparaties aan je materieel: tips & tricks
door
Huup
Vandaag
om 21:46:54
Roco digitaal rijden Mulimaus... is z21 Start wel nodig?
door
henk
Vandaag
om 21:32:51
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
Olaf
Vandaag
om 21:30:15
De bouw van mijn modelbaan in Thailand
door
wob
Vandaag
om 21:12:41
Trix 22576 (CC 40100 SNCF) complete lijst met CV's gezocht
door
wob
Vandaag
om 21:10:17
Problemen BR10 met decoder Zimo MN330P22 Plux 22
door
Hans1963
Vandaag
om 21:05:22
BNLS Module “Wijhe”
door
Eric B
Vandaag
om 21:05:07
NS-1000 in spoor-1
door
FritsT
Vandaag
om 21:01:36
De Projecten van RetroJack
door
RetroJack
Vandaag
om 20:51:40
GoVolta treindienst naar Berlijn
door
borotof
Vandaag
om 20:37:46
Pfarrerwinkel bahn
door
Jelmer
Vandaag
om 20:35:26
Cranicher Altbahn
door
Arjen52
Vandaag
om 20:33:31
Fotowedstrijd 2025
door
Bob R.
Vandaag
om 20:10:24
Aandrijving Roco 1189 krokodil
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 19:17:31
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
puntenglijder
Vandaag
om 19:13:10
Bahnstrecke 5867
door
Frank 123
Vandaag
om 19:07:29
Wat spoor 1 brouwsels
door
Kees-Jan
Vandaag
om 19:05:37
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Elektronica en analoog
|
Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk? (gelezen 4331 keer)
Erik
Offline
Berichten: 1800
treinen snuffelaar
Re: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
«
Reactie #15 Gepost op:
20 August 2017, 17:19:03 »
Ronald ik ga binnenkort met peco n 55 starten even over de wissels 'oet ik dan alle spoor staven isoleren of maar 3 spoor staven .
Mvg
Erik
Gelogd
Ronald Meesters
Offline
Berichten: 12
NspoorFryslan
Re: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
«
Reactie #16 Gepost op:
20 August 2017, 17:23:03 »
Hallo Erik,
Ik isoleer altijd alle spoorstaven. Dus ook de spoorstaven van het hartstuk. In totaal 6 isolaties. Kost bijna niets. Draadjes onder de baan met elkaar verbinden is onbetaalbaar makkelijk tov later een isolatie moeten invoegen.
Groet, Ronald.
Gelogd
Erik
Offline
Berichten: 1800
treinen snuffelaar
Re: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
«
Reactie #17 Gepost op:
20 August 2017, 17:52:22 »
Dus alles isoleren en niet de rail staven door verbinden.
Groetjes Erik
Gelogd
Wim Ros
BHV
Offline
Berichten: 7819
Alleen de waarheid ligt in het midden.
Re: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
«
Reactie #18 Gepost op:
20 August 2017, 20:54:46 »
Nee, alleen de spoorstaven van het puntstuk moet je isoleren.
De rest laat je voor zover het gaat doorlopen. Dat minimaliseert het aantal te solderen draadjes en dus ook de draden spaghetti. En komt het totaal overzicht alleen maar ten goede, en vermindert de kans op storingen.
Mvg
Wim.
Gelogd
Intellibox via LocoNet-Interface met s88 via een s88 naar LocoNet adapter.Of L.NET-S88SD16-N Marklin 6021 via een 63820, LocoNet-Interface en een s88 naar LocoNet adapter. Lenz Digital Plus via LI101F of s88XPressNetLi s88SD16-n.
http://rosoft.boards.net
Erik
Offline
Berichten: 1800
treinen snuffelaar
Re: Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?
«
Reactie #19 Gepost op:
20 August 2017, 21:56:02 »
Oke duidelijk binnenkort eens een partij peco bestellen ben benieuwd na deze nieuwe avontuur.
Want ik kijk ook naar schaal TT zie wel paar wagens en locs die ik leuk vind maar in N zie ik toch meer mij voorkeur en wat ik al eerder zei met schaal N is er nog een voordeel je hebt weinig opberg kasten nodig als je alle doosjes van de locs en wagons .
Groetjes Erik
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
Vorige
-
1
[
2
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Vraag en antwoord
|
Elektronica en analoog
|
Peco n-spoor electrofrog wissels, problemen met kortsluiting puntstuk?