Nee dus, die site kennen we niet.En wat de transfers betreft......al klaar. Nu bezig met de ovaalramer transfers, dat is iets meer werk.........
CitaatDeze kloppen wel voor de versie tot 1931, daarna werd het snelheidsmerk verhoogd tot 65. Vanaf 1937 kwam ook nog het gewichtskenmerk, en op foto's zie ik dan ook nog de revisieopschriften.
Deze kloppen wel voor de versie tot 1931, daarna werd het snelheidsmerk verhoogd tot 65. Vanaf 1937 kwam ook nog het gewichtskenmerk, en op foto's zie ik dan ook nog de revisieopschriften.
Lemar-Solar staat altijd in Dortmund. Bakken en bakken vol met motortjes. Dringen want het is er altijd druk.Maar wat ik eigenlijk wil weten (en andere bouwers denk ik ook)...welk artikelnummer hebben we nu precies nodig om een "kant en klare oplossing" te hebben. Ik ben even lui...heb voorlopig genoeg gedaan afgelopen 3 weken. Wie zoekt het uit zodat we in Dortmund (over 3 weken) de benodigde spullen kunnen aanschaffen?http://www.westfalenhallen.de/messen/fuer-besucher/die-naechsten-termine/messen-detail/article/intermodellbau-2018-19-04-2018.html