Het wordt weer prachtig Wim Ik zie dat je de gevels nog niet verweerd heb, doe je dat altijd pas als het hele model klaar is? Ik vraag het omdat ik me kan voorstellen dat je dan niet overal meer bij kan... Zelf heb ik al veel bouwpakketten gebouwd voordat ik überhaupt een baan had en die moet ik dus nog allemaal gaan verweren. In het "grote Kibri boek" zag ik dat ze daar vooraf alle gevels al verweren en dan pas gaan bouwen.. ben benieuwd of je deze werkwijze uitgeprobeerd hebt. Ook zag ik dat ze ook kleur potlood gebruiken; heb jij hier ervaring mee ?Misschien komen we elkaar morgen nog wel tegen in Houten, ik verwacht er rond half twaalf aan te komen.
Hoi Wim, ik heb ook effe gegoogled, dit zijn ze toch? https://www.kunstburg.nl/Losse-Aquarelpotoloden-Albrecht-D%C3%BCrer-aanbiedingZoja, ga ik gelijk bestellen
Hoi Patrick en Almar,Dit zijn de nummers en juiste namen voor de Faber-Castell Albrecht Durer potloden:#175 Dark Sepia#190 Venetian Red#180 Raw Umber#182 Brown Ochre#187 Burnt Ochre#280 Burnt Umber#283 Burnt Siena