Hallo Wim,Ik blijk zo lang niet meer gereageerd te hebben dat m'n account verwijderd was. Dus maar even een nieuwe aangemaakt.Zo lang je met dit draadje bezig bent geniet ik elke keer weer van een nieuwe update. En als verstokte H0 tijdperk I rijder is het altijd leuk om te zien als een mede modelspoorder dit tijdperk omarmt.Een tijdje geleden gaf je aan dat je een Fleischmann S10.1 had besteld. Ikzelf heb de eerste uitgave uit 2009. Een toplok die hier en daar nog verkrijgbaar is. Mocht je een tweede willen hebben, het catalogusnummer is 480901 (DC analoog). Ik weet niet of er ook een digitale DC versie was.En van de het Beierse D VI lokje heeft Fleischmann nog een versie in een set met twee goederenwagens. Het artikelnummer is 481212, nog op voorraad bij een bekende winkel in Vlaardingen. Van die lokjes kun je er niet genoeg hebben. Groeten!Peter
Ben zelf eigenlijk opzoek naar dat blauwe ketelwagentje los uit die Fleischmann set 481212,dusals iemand die hier heeft ik houd mij aanbevolen.Wat betreft die kleurenfoto,dat is inderdaad de museumuitvoering en ook zo als dit lokje te zien wasin een westduitse speelfilm uit,ik geloof ,de vijftiger jaren van de vorige eeuw.
Hoi Wim,ik heb het even opgezocht ,de film heet LAUSHUBENGESCHICHTEN uit 1964.Dus de 60er jaren i.p.v. de 50er jaren.
Prachtig toch. Groet Jaap