Kijk ook in verschillende duitse tijdschriften. Daar heeft ook een en ander gestaan. Dit bouw pakket is ingewikkeld en wordt alleen aanbevolen voor de gevorderde modeltrein bouwer.Je moet in elk geval extra steunen inbouwen voor de muren.
Nu hebben ze bij ons in de bouwmarkt ook een lijmweizer voor de bison lijmen. Kies je daar voor plastic en hoge kwaliteit, krijg je iets aangemeten dat ze normaal niet in de modelbouw toe passen zouden. Maar het werkt wel! Zo heb ik rails* vast geplakt. Nu kan je er rustig met een klauwhamer op slaan zonder dat het loslaat! * Rails voor glazen kastdeuren.m.v.g.MarkPS over die steunmuren..Kijk bij Chris even op z'n site. Ik denk dat de witte muurtjes op de bg worden bedoeld. Chris heeft daar ook moeite mee gehad!
Waar bestaan die steunen uit dan.Ik denk dat ik mijzelf toch wel redelijk gevorderd mag noemen, al is dit de eerste keer dat ik zo'n groot gebouw bouw.Ik heb niet zo 1,2,3 beschikking over duitse modelbladen, misschien dat er nog internetsites zijn?Remco
Ik zal dinsdag eens bij ons op de club voor je kijken. Of ik het betreffende tijdschrift kan vinden.
Ok ik zal nog eens kijken in (een) kleinere bouwmarkt, zal het daar aan een medewerker vragen, die zouden er ook verstand van moeten hebben Remco
Ja ik weet niet hoe dat elders gaat, maar hier hebben we in de komkommertijd alleen van die jonge vakantiewerkers lopen. Die echt het verstand van een knoest hebben! Daarom ook de electronische lijnmweizer die voor het vak hangt. m.v.g.Mark
Ok bedankt voor de moeite alvast.mvrgrRemco
Ik heb het nummer gevonden heb het zelf. Het staat in modeleisenbahner van augustus 2004. Zie mijn eerder bericht.