ik heb ook een postwagen ( net nog niet uitgepakt) en daar zitten geen optionele trappetjes bij.
Ik heb wel een RD en deze heeft de trappetjes gewoon los in de verpakking zitten. ze zitten met een stukje plakband op de plastic binnenverpakking geplakt.
Bij mijn Artitec restauratie rijtuig is een trappetje gemonteerd en daarna weer afgenomen door "de chinezen". Helaas is een gedeelte van het trappetje blijven zitten in de wagon. Dat is dus nu afgebroken .
Dit is ook bij mijn RD het geval, ik stuur hem niet meer terug voor een andere, gezien het risico aanwezig is dat meerdere of bijna alle wagens dit probleem hebben. Ik heb er opzich geen moeite mee, ik plak de trappetjes er toch gewoon onder.
Bij mijn Artitec restauratie rijtuig is een trappetje gemonteerd en daarna weer afgenomen door "de chinezen". Helaas is een gedeelte van het trappetje blijven zitten in de wagon. Dat is dus nu afgebroken . Nou moet ik dus speciaal weer naar Kuypers te Utrecht om de wagen om te wisselen. :-| Het is haast niet te zien, anders had ik het wel in de winkel opgemerkt.André van Zuijlen