Ben zelf recentelijk begonnen met een klein stukje tandrad baan, en veel van de problemen hier boven herken ik direct: het valt niet mee om bij de Fleischmann rails de vertanding precies netjes te krijgen, zodat het soepel loopt. Bij een recht stuk omhoog, na de 'knik' gaat alles prima, maar in de knik zelf is het passen en meten om de juiste hoogte te krijgen. De knik zo min mogelijk 'scherp' maken helpt daar ook bij: dus netjes vloeiend het verloop naar het helings percentage uit voeren. Heb na het positief rijden met de FL 430071 de FL 430073 aangeschaft. Beiden met DCC en Sound af fabriek. Het voordeel van deze is dat er standaard al een condensator in zit. Zeker omdat er relatief weinig ruimte is om (mijn inziens) zelf 1 in te bouwen. Met deze condensator rijden de locjes geweldig mooi, niet alleen op de tandrad, maar in z'n algemeenheid. Geen problemen bij wissels of een klein beetje vuil op de baan. Had initieel wel issues met de 430073 dat er kortsluiting in zat. Maar de loc is vervangen, en die ik nu heb doet het geweldig.Andre