Was het de entreeprijs waard ? Ik deel de mening van Martin, het was over het algemeen matig, een vergelijking met OntraXS is appels met peren vergelijken. Zonde dat wel mooie banen, zoals Aurich, in een ver hoekje staan weggestopt. Er is nog zoveel moois wat hier gemist is, denk maar aan Fremo, H0pur etc
in mijn ogen eigenlijk wel zijn premiere op Ontraxx had mogen maken, ware het niet dat die niet eens de moeite hadden genomen om de baan te komen bekijken
Een tip voor de organisatie: stop eens met die rare kortingsbon, maak online kaartje kopen mogelijk of investeer tenminste in een pin apparaat. Scheelt een hoop gemopper als bezoekers geen gepast geld hebben.
Vind het van erg veel lef getuigen dat je hier een zogenaamd feit neer weet te zetten terwijl je dat niet 100% kunt staven..
Trouwens, er was wel een pin "kassa".Bij de meest linkse tafel kon je pinnen
Aurich was slecht verlicht. Of beter gezegd: helemaal niet verlicht. Dat gold voor meer exposanten, het lijkt wel of ze het nooit leren. Gr, Ben.
Heeft de bouwer "LETTERLIJK" en teleurgesteld tegen mij gezegd, dus ga ik daar van uit....
Heren, Laten we even rustig houden aub en niet verder op de man beginnen spelen. Indien je het toch met elkaar persoonlijk oneens bent ga dan even via PM Laatste bericht lichtjes aangepast en beschouw dit als afgedaan. MvgPeter