Dag Dirk,Welkom.Dat zijn hele mooie aquariumdecors. Als jij bepaalde technieken uit de aquariumdecorbouw gebruikt voor het bouwen van je modellandschappen dan zijn dat voor ons waarschijnlijk totaal onbekende technieken. Als je die met ons kan delen, dan kan dit een interessant draadje worden. En als je jouw modellandschappen deelt met ons, kan het een inspirerend draadje worden. Ik zie genoeg kansen.
Mooie aquarium decors! Daarom ook erg benieuwd naar de landschappen.
Hallo Dirk,welkom hier op het forum , een aquarium is natuurlijk een soort kijkdoos,in ieder geval al met mooie verlichting bovenin... natuurlijk kan een oud aquarium ook wel gebruikrt worden om iet s met een model(spoor) landschap in te bouwen Wat mij betreft; laat de foto' s maar komen Mvg,Tis
Hoi Dirk welkom op dit gezellige en leerzame forum. Groeten Jake
Nu maak ik landschapjes met daarin gebouwen verwerkt van Faller, Noch en Busch, naast andere elementen (als struiken, bomen, gras, dieren, mensen en verschillende ondergronden).
In vredesnaam Dirk, laat dan op dit modelbaanforum wat van die landschapjes zien, als ik zo astrant mag wezen ! Die andere hobby's zijn geweldig voor andere fora. Peter
Helemaal mee eens.