Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Prestige Models : ervaringen
door
EddyK
Vandaag
om 13:08:53
DE II van DKM opnieuw bedraden.
door
paazhaas
Vandaag
om 13:04:47
Schwarzburg-Neuffen-Bahn
door
jerrytrein
Vandaag
om 12:58:53
Artikelen over de CIWL in Spoorwegjournaal
door
sncf231e
Vandaag
om 12:55:31
Vreemd probleem
door
RobVille
Vandaag
om 12:51:25
Bahnstrecke 5867
door
RobVille
Vandaag
om 12:43:51
Heroplage Artitec Plan W?
door
André82
Vandaag
om 12:33:36
Wat was jullie allereerste loc?
door
bellejt
Vandaag
om 12:33:26
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
FritsT
Vandaag
om 12:26:30
USA-sampler met Amtrak, april/mei 2008
door
jerdenberg
Vandaag
om 12:13:23
24e smalspoormodelbouwdagen 30 en 31 augustus 2025 bij Stoomtrein Katwijk Leiden
door
Dick55
Vandaag
om 11:57:13
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
Vandaag
om 11:46:15
Ombouw Hornby LMS Class 2P 4-4-0 naar NS 2100
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:32:55
Verschillen in S88N terugmelder Rosoft m.b.t.
door
Montanbahn
Vandaag
om 11:24:38
De Hasseberg (spoor nul op 9mm)
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:19:14
Kreisbahn nach Bad Bimmelberg (0,42m2)
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:16:04
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
defender
Vandaag
om 11:13:47
Arlbergbahn.. ?
door
spoorijzer
Vandaag
om 11:13:32
Module vliegveld Jan van Mourik
door
MOVisser
Vandaag
om 11:02:57
Fleischmann Anna ombouw.
door
defender
Vandaag
om 11:00:27
Allereerste lok(je)
door
henk
Vandaag
om 10:58:33
Aanbrengen van (kleine) nummerplaten en dergelijke
door
bellejt
Vandaag
om 10:52:45
De IJmuider spoorlijn - korte geschiedenis en plaatjes
door
R v/d Hoven
Vandaag
om 10:46:07
Terugverende koppeling
door
ex-DR V100
Vandaag
om 10:27:47
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
R v/d Hoven
Vandaag
om 09:58:15
YaMoRC YD8248 Servodecoder
door
Nico Hoogerwerf
Vandaag
om 08:56:31
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
Bertholdowitsch
Vandaag
om 08:24:07
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
Ben
Vandaag
om 06:55:11
Nieuwe ruimte voor baan na ca. 30 jaar
door
Frits C
Vandaag
om 06:37:17
NS 9500 scratch build uit Fleischmann BR94
door
Erwin 054
03 August 2025, 23:50:40
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
TGV Sud Est
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: TGV Sud Est (gelezen 1466 keer)
rimmertsp
Offline
Berichten: 10
TGV Sud Est
«
Gepost op:
14 November 2016, 00:14:43 »
Hallo
Ik heb van lima een tgv sud est gekocht (de oranje), ik zou deze graag 10 delig hebben zoals de echte heeft gereden, Ik heb even rondgezocht en op een franse site kwam ik wat info tegen m.b.t een renovatie van de tgv sud est en plattegronden van de wagonnen. De indeling die hier stond was als het volgende,
Motorwagen
1e klassewagen
1e klassewagen
1e klassewagen
2e klassewagen/Bar
2e klassewagen
2e klassewagen
2e klassewagen
2e klassewagen
Motorwagen
Dit lijkt te kloppen als ik sud est foto's bekijk qua ramen en hoeveelheid wagons, Aangezien ik niet de klasse aanduiding kan zien op deze foto's, Ik kan geen foto's van de binnenkant vinden, Als iemand de kleuren weet van het interieur van de eerste tgv variant of miss een foto heeft zou ik het graag horen.
«
Laatst bewerkt op: 14 November 2016, 00:58:39 door rimmertsp
»
Gelogd
Dave.......
Offline
Berichten: 4400
Re: TGV Sud Est
«
Reactie #1 Gepost op:
14 November 2016, 10:29:42 »
https://www.google.nl/search?q=interieur+tgv+sud+est+premiere+version&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiw6r3q9qfQAhVGfhoKHbQrC7wQ_AUIBygB&biw=768&bih=928#imgrc=4xKthFkS3UjLzM%3A
Et Viola!
2 minuten op Google levert dit resultaat al op, als je hier op doorklikt kom je vast een eind.
De indeling klopt, alleen de Atlantique heeft 2 bakken meer.
Bij de originele TGV zit er ( dacht ik) op de beide rijtuigen tegen de motorwagens nog één aangedreven draaistel.
Gelogd
Met hartelijke groet.
Dave
Rheinburg tijdperk V/VI
Print
Pagina's: [
1
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Overige spoorzaken
|
Treinsamenstellingen
|
TGV Sud Est