Tijdens het opruimen van mijn plan E rijtuigen uit de eerste serie vond ik dit rijtuig. Het lijkt een fietsrijtuig te zijn, maar dan in de blauwe kleur. Weet iemand in welke periode dit rijtuig werd ingezet? Heb al wat gezocht, maar kan op bijvoorbeeld seinarm.nl deze uitvoering niet vinden.
Als ik in een opwelling alles kocht wat ik wou hebben zat ik nu in zo'n TV programma waarin ze verwarde mensen uitgraven uit hun huiskamer, maar je hebt ongetwijfeld gelijk
Dit soort situaties prikkelen altijd mijn nieuwsgierigheid: je vond thuis een rijtuig waarvan je niet wist dat je het had. Daarnaast weet je ook niet wat het precies is en wanneer het reed..... Heeft iemand het per ongeluk bij je laten liggen? Zat het per ongeluk bij een partij? Ik kan mij niet voorstellen dat je het rijtuig destijds bewust hebt gekocht.
Is er ook een overzicht van alle uitgebrachte plan E rijtuigen in dit topic geplaatst? 115 pagina's doorzoeken is een beetje lastig!Groet, Jasperhttp://www.artitec.nl/index.php/en/trains-/category/plan-eGoogle is je vriend...- Peter