Hallo,En Wim, mijn eerste vraag is in mijn ogen duidelijk.Ik vraag precies wat ik weten wil, ook noem ik de Lenz set al en de LS100.Of iemand al eens met dit soort wissels gewerkt heeft, en hoe deze het gedaan heeft.Mvg, Marcel
Hallo,Als ik de plaatjes bekijk, dan zie ik maar 5 aansluitingen.Vandaar mijn vraag, mijn winkelier had er geen voorhanden.En ik heb er 3 nodig voor het wissel om te zetten, en 3 voor een terugmelding lijkt mij.Dus kom ik een aansluiting te kort, of zijn er toch 6 aansluitingen?Mvg, Marcel
Het punt lijkt me ook dat hier verder niemand zo'n wissel ooit van die aandrijving heeft voorzien
Vandaag heb ik een rail ovaal goedkoop bij een multimaus gekocht.Mijn bedoeling is nu, de multimaus gaat de Lenz set van mijn modelbaan vervangen, zodat ik lekker kan rangeren(kan niet rond rijden op dit moment)
Hallo,Ik heb express even niet meer gereageerd gister.Er zijn onder andere dingen gelezen die ik niet heb geschreven.Zoals ik nergens schrijf dat de LS100 5 aansluitingen heeft?Mvg, Marcel