Weet je zeker dat het een Arduino Nano is? Ik meen dat de Nano een usb aansluiting heeft en die zie ik niet. Op het filmpje lijkt het een Arduino Pro Mini.
Hoeveel CV's kun je instellen, ik zie dat je het bedient via de Intellibox-I.Of programmeer je deze via de PC middels USB.Als dat het geval is, kun je dan ook nog wijzigingen doorvoeren via de Intellibox-I?
Is dit volledig DCC compatible?
Hallo Roeland, Alleen een printplaat en de Arduinosketch, kan dat ook en wat kost dat?gr. Frits
"C:\Program Files (x86)\Arduino\hardware\tools\avr/bin/avrdude" -C"C:\Program Files (x86)\Arduino\hardware\tools\avr/etc/avrdude.conf" -v -patmega328p -carduino -PCOM3 -b57600 -D -Uflash:w:C:\flash\ServoSignal.ATMeaga328-nano.hex:i
Ik heb nog wat vraagjes:- wat is jouw plan t.a.v. de testers (wat moeten ze testen)- wat voor mogelijkheden hebben de testers t.a.v. instelmogelijkheden firmware?- als dat kan, hoe kom je dan in de firmware, je kunt immers niets instellen via een console?Wat voor software heb ik dus extra nodig om erbij te kunnen?(ik kom niet vanuit de programmeer of die IT-wereld vandaar mijn vragen, wel wat ervaring mee).Welke specifieke electronica-onderdelen heb ik verder nog nodig (detaillijst a.u.b.).Of moet dit via een PB geregeld worden?
ik beschik over Arduino Uno's. Is jouw idee ook hierop van toepassing?