Klaarblijkelijk hadden sommigen zo'n hooggespannen verwachtingen dat er allerlei verbeteringen zouden komen ten opzichte van eerdere 6400'en. En als dat dan niet zo blijkt te zijn boren we 'm gelijk maar weer de grond in... Jammer, het model verdient beter.
De lampen zijn nu geel, maar zullen ongetwijfeld in de toekomst op het 1:1 model ook wit worden.
Waar bazeer je dat op. Ze zijn nu geel en alleen de loc's die eventueel naar duitsland gaan waar deze niet onder vallen krijgen witte lichten.
Omdat Railion overgenomen in door DB dus zullen de locs ongetwijfeld witte lampen krijgen. En ik denk (maar dat is niet zeker) dat als deze locs in de toekomst de Betuweroute op willen, ze ook witte lampen moeten.Groetjes,Robbert
Ik vind het ook een beetje onzin dat je een model annuleert vanwege kleine foutjes. Eerlijk vind ik die foutjes vallen onder muggenzifterij als het model verder wel geslaagd te noemen is. Ik haal hem binnenkort op Mvgr Jan Wiebrand
...Ten eerste, lopen we hier allemaal te zeuren om de kleinste details. Ik bedoel, een oliepijlglaasje, ik durf te wedden dat je die op een andere loc ook niet zult vinden...
@Henk,Volgens mij verkoopt de Trix ook om een andere reden minder goed. De meeste 2-railers zijn verzot op Roco, LSModels, Piko, Mehano etc. etc. ,.. maar nooit op Trix. Dat kan 2 oorzaken hebben:1. Modellen trekken de personen niet aan2. Trix heeft een slechte naam in Nederland door/dankzij Märklin en daarom willen mensen nog niet eens serieus naar een model kijken.Volgens mij is het ook vooral het derde puntje wat Trix in Nederland parte speelt.Groeten,Herman