Ik krijg mijn centrale (IB) niet in POM mode.
Na het instellen van de eerste servo geprobeerd de 2de servo in te stellen.En hopla....hetzelfde probleem doet zich voor.De servo gaat niet naar de ruststand/nulstand.Uitgang 3 (adres 11) is gewoon instelbaar.
Ok, met wat stoeien toch gelukt. Ik interpreteerde een en ander verkeerd.Inmiddels met de IB de 4024 gereset.Het adres werd niet gewijzigd. De instellingen van de servo's wel.Alle uitgangen deden het weer.Na het instellen van de eerste servo geprobeerd de 2de servo in te stellen.En hopla....hetzelfde probleem doet zich voor.De servo gaat niet naar de ruststand/nulstand.Uitgang 3 (adres 11) is gewoon instelbaar.
Het adres werd niet gewijzigd.
Uitgang 3 (adres 11) is gewoon instelbaar.
Ik heb toch mijn twijfels of de reset via POM met CV8 = 8 inderdaad geslaagd is. Je schrijft namelijk:CitaatHet adres werd niet gewijzigd.CitaatUitgang 3 (adres 11) is gewoon instelbaar.Na een reset van de DR4024 via CV8 = 8 moet de adresreeks op de IB weer beginnen vanaf 1, dus is de reeks 1 t/m 8. 1)Uitgang 3 heeft dan adres 3, terwijl jij aangeeft dat uitgang 3 bij jou adres 11 heeft... Dat geeft aan dat de reset niet is uitgevoerd...Je doet toch wel een algehele reset via CV8 = 8 en niet een preset via CV47 = 0?
Lijkt het er bijna op of je wissel 2 op de IB misschien in MM mode hebt staan
Ik reset volgens mij op de juiste manier, echter het ding is niet consequent.Na de eerste reset zijn wederom alleen de instellingen van de servo's gewist. Het adres is nog steeds 9.Na de 2de reset is ook het adres verdwenen, echter is het ook niet adres 1 tm 8.....
Voor verdere probleem-analyse zou het leuk zijn om te weten welke (wissel)adressen de DR4024 na de 2de reset had gekregen, maar dat zal wel niet meer bekend zijn.
Onder mijn laatste module moet nog een dergelijke module komen.
Onder mijn laatste module moet nog een dergelijke module komen. Ik houd mijn hart vast