HalloHet eten en drinken in elk geval al niet.Bart
Dat probleem zit hem ook bij andere museummaatschappijen.Men wil enkel de dagkaart verkopen, inclusief de treinrit......Maar geschied enkel en alleen maar op gemakszucht.Jos.
In één keer een hele groep buiten spel zetten die wel iets uit zou willen geven, maar dat niet kan vind ik kortzichtig. SSN en andere stichtingen hebben het geld nodig, maar de mensen die amper rond kunnen komen willen ook wel eens iets anders als thuis zitten.Daarom vind ik het niet kunnen om te roepen " €15,- valt best mee " of " als je het er niet voor over hebt, blijf dan lekker thuis " Niet iedereen kan hetzelfde besteden aan hobby of uitjes. En helaas wordt dat door de mensen die wel gewoon een baan hebben gewoon van tafel geveegd. Niet iedereen die thuis zit met een uitkering is te beroerd om te werken.
een van de 203'en van Railpro
(foute DB-beschrifting als 011 075-9, want inmiddels kolenlok, dus 012 075-x)
daar de draaischijf in Rotterdam niet gebruikt kan worden (had begrepen dat die te kort is). Dus alleen de 23 071 van de VSM en de SSN 65 018 werden gebruikt, daar de 012 moet kunnen driehoeken en hij anders te langzaam is (achteruit immers maar voor 40 toegelaten).
Als je gratis wil genieten ga je langs de baan staan daar maak je veel mooiere foto's dan dat je in de stoomtrein zit terwijl je er veel voor betaald voor z'n rit
Milieu wetje klein beetje veranderen en klaar is de stoomtrein.Ik ben ook actief in de motor sport en zie daar alles verdwijnen dat op dino sap loopt en banen die sluiten vanwege geluid ,vandaar mijn waarschuwing.