Als ik denk aan vrouwen dan is het rond, zacht stevig en soms een beetje vochtig! Dat alles kan ik bij plan E niet vinden, recht, hoekig bobbelig beslist niet zacht en ja, soms een beetje vochtig cq nat.En, dat is belangrijk, er zit geen aanrecht in! en dat recht willen ze toch wel hebben
Eén probleempje alleen, er was er maar 1, dus ook maar één nummer. Rot voor de diverse nummer varianten.Groeten,Christoph
@ Christoph, een niet gemotoriseerd model is het, dus reken nou niet op wat je zegt ... er is al tig keer verteld dat het niet gemotoriseerd is. Dit is gezegd door mensen die het weten
Of ik mij zou willen laten vervoeren door de verrassing. Nee, liever niet. Ik hecht aan comfort.
Ja ja, de verrassing heeft klasse! Maar dat kunnen wij Artitec wel toevertrouwen. Of ik mij zou willen laten vervoeren door de verrassing. Nee, liever niet. Ik hecht aan comfort.Grtz,Willem
NS bestelde totaal 186 stuks plan E rijtuigen: 114 3e klasse, 46 2e klasse, 26 restauratierijtuigen met bagageafdeling (CKD, later RD) en 10 postrijtuigen, later uitgebreid met nog 13 stuks die als plan L werden geleverd. Er werden geen 1e klasse rijtuigen besteld, vooruit lopend op het afschaffen van de 1e klasse twee jaar later.Tussen 1984 en 1988 werden deze rijtuigen afgevoerd. Enkele bleven als meet- of ongevallen wagen nog in dienst. Vier postrijtuigen en 9 restauratie rijtuigen werden vanaf 1983 tot fietsenrijtuig verbouwd en bleven in dienst tot 2004.