Dames en heren:Ik ga voor de Plan UIs veel vraag naar, En belangrijk: Gerco mengt zich ook in het draadje, en als de U komt, heeft Gerco meegeholpen. De U, dat zou pas een verrasing zijn zeg.Enigste probleem zijn de draaistellen, maargoed, misschien van een andere loc/ treinstel?Willem
Nee, ik hou het stil Arnold. Er zijn nu dus zes insiders die het weten.Ik ben er wel erg blij mee trouwens. Bijzonder goede keuze van Artitec. Mijn complimenten!mvg,Gert
Even een vraagje aan de "weters":Zijn de wielen en draaistellen die onder het papier uitkomen ook van de verrassing of is dat nep?Of mogen jullie dat niet vertellen?Koen
Gert en ondergetekende zeggen niets. maar wat we gezien hebben op de foto zag er fantastisch uit!
Willem z'n vermoedens zouden best wel waar kunnen zijn.Misschien een mooie gele plan U?Koen
Inderdaad Gert. Hetzelfde gevoel als Mat 54: instappen en wegwezen. Je proeft het je ruikt het. Ondanks de Piko wil ik Mat 54 van Artitec! Ik heb vandaag meer op de site en die van Artitec gezeten dan dat ik gewerkt heb....