Wat zal ik ervan zeggen henk?Als je op je eentje een hobby aanhangt ben je zo vrij als een vogeltje in de lucht mits je je maar aan de wet houdt (die bepaalde persoonlijke gedragingen kan verbieden).Als je tezamen met anderen een hobby hebt en die bijvoorbeeld in een vriendenclub of vereniging uitoefent kan er naast de wet sprake zijn van bijkomende soorten van regelgeving van wat in die groepering "heurt" en wat niet. Zeker als die vereniging in de openbaarheid treedt geldt dat nog sterker: als groep probeert men zo goed mogelijk tevoorschijn te komen, zeker als het publiek daarvoor betaalt en "waar voor zijn geld" mag verwachten.Jouw conclusie is daarom in zijn algemeen ( ook bij hobby's) niet juist.Gegroet,Rob
De enige beurs waar ik bezoeker van ben, dus ik kijk er altijd wel naar uit.
Zou m'n horizon wat verbreden...
Henk,Ik ben vorig jaar ook geweest (en de jaren daarvoor ook) maar vorige jaar stond er een Franse baan, en die was tot in de puntjes getrouw. Dus ook dat komt voor op Eurospoor...
Als Houten aantrekkelijkere openingstijden zou hebben en op een locatie dichterbij een treinstation zou zitten zou ik daar dikwijls heen gaan, maar helaas.
Ik neem aan dat dit een treinkaartje is, waar de toegangsprijs tot Eurospoor nog bovenop komt.
Uiteraard kom ik, waarbij met name de bijbehorende treinenbeurs ook mijn grote belangstelling heeft.
@ Martin, wel volledig citeren.