Dit gaat niet werken. Je relais worden verkeerd aangestuurd. Beide spoelen ontvangen gelijktijdig dezelfde puls.
De aansluitingen naar je stop secties zou ik niet zo doen. Je schakelt de secties namelijk niet stroomloos, maar naar de andere trafo.
Links en rechts trafo 1 en Trafo 2. Hier tussen het wissel, zoals dat aangesloten moet worden.
De draden aan de onderzijde hebben van links naar recht de volgende functie:rail 1 kruispuntstuk 2 kruispuntstuk 2 kruisrail 2 kruisstopsectie rechtdoorstopsectie afbuigendpuntstuk wissel
Als je door wilt met de bestaande schema, zal er voor de aansturing van de stopsectie wederom een relais bij moeten, daar de spanning van de beide stopsecties van verschillende trafo's komt.
Oke je gaat liever door met je eigen relais. Ik hoop dat je er 4 hebt liggen, dan bouwen we het schema om.
Nu een vraag: vind je het erg als ik de hartstukpolarisatie schakelaar van het wissel gebruik de relais te schakelen. Dit betekent niet twee elco's, maar en brug en een elco. De hartstukpolarisatie gebeurt dan door een relais contact. Dit heeft geen invloed op de werking. Of mogen andere types relais toegepast worden (Zettler AZ850-12)?