S88 zijn alleen terugmelders, en die hebben verder GEEN invloed op het al of niet correct schakelen van wissels!
Ik wil mijn tweerail-treinen digitaal laten rijden bij een mengelmoes van DCC en Motorola decoders. Diverse treinen die ik bezit zijn voorzien van een van deze beide systemen. De Intellibox kent enkele problemen zoals spontane reset en dergelijke. Vandaar dat mijn keuze is gevallen op de TAMS Easycontrol. Alleen ondersteunt TAMS niet het Loconet protocol. Voor terugmelding van wat grotere banen is Loconet toch beter dan het S88 bussyteem?Zijn er mogelijkheden om Loconet op de een of andere manier via de pc en Koploper toch aan de praat te krijgen?Gerard
Je zou ook een HSI-88 van Littfinskyy aan kunnen schaffen. Je kunt de s88ers dan in drie groepen verdelen, de uitlezing is (veel) sneller en betrouwbaarder.
......maar maakt nog steeds gebruik van hetzelfde bussysteem, dat met zijn (lange) leidingen voor signaalbeinvloeding zorgt.
Ik zou m.b.t. spookmeldingen eens zoeken hier op 't forum en op het Koploperforum op de termen 'spookmelding' en 'valse bezetmelding'.